ESC Hungary

Eurovízió 2023

„United By Music” – A 2023-as Eurovíziós Dalfesztivál szlogenje és ami mögötte van

A májusban megrendezésre kerülő 67. Eurovíziós Dalfesztivál szlogenje és témája: „United By Music”.

Az új szlogen az Egyesült Királyság, Ukrajna és Liverpool rendezővárosa közötti egyedülálló együttműködést demonstrálja. Ez az együttműködés annak érdekében jött létre, hogy az Eurovíziós Dalfesztivál a világ minden részébe eljuthasson, valamint ezen kívül bemutatja a zene hihetetlen erejét is amely összehozz közösségeket, embereket.

A tavalyi évben több mint 160 millió néző követte a versenyt. Az élénk, szélesebb skálájú identitás megjelenítésével ünnepeljük ezt a közös kulturális élményt, mintha a „szívek milliói dobbannának egyként”.

Ukrajna és az Egyesült Királyság zászlói által ihletett színek a verseny örömét és sokszínűségét tükrözik.

A színes EKG (elektrokardiogram) effektus egy szívfüzért hoz létre. amelyek mindegyike megmozdul a különféle ritmusra és a hangra, ezzel illusztrálva az Eurovíziós versenyzők és nézők együtt dobogó szívét. Mindannyiunkat „A zene egyesít”. A használt betűtípust pedig „Penny Lane”-nek hívják, amelyet a huszadik századi öntöttvas táblák ihlettek, amelyek a liverpooli utcanevekre és a város gazdag zenei örökségére utalnak.

Az egyesült királyságbeli Superunion ügynökség és az ukrán Starlight Creative kreatív stúdió együttműködése révén megtervezett új témát először az allokációs sorsoláson láthatják a nézők ma este 20:00 órától a hivatalos Eurovíziós Dalfesztivál weboldalon illetve YouTube-csatornán. Az Egyesült Királyság nézői számára a BBC Two és a BBC iPlayer szolgáltatáson is elérhető lesz a közvetítés.

Martin Green CBE, a 2023-as Eurovíziós Dalfesztivál produkciós csapatának vezetője a BBC-n ezt mondta:

„A 2023-as Eurovíziós Dalfesztivál valóban különleges esemény lesz, és a kreatív megjelenés nagy szerepet játszik ennek a varázslatnak a megteremtésében. Az idei év identitása tökéletesen összefoglalja a versenyen átívelő csodálatos együttműködést, és ami még fontosabb, a zene erejét, amely összehozza az embereket szerte a világon.”

A Superunion ügyvezető kreatív igazgatója, Stuart Radford és kreatív igazgatója, Katherina Tudball elmondta:

„Nagyon örülünk, hogy az ukrán ügynökséggel, a Starlight-tal és a BBC-vel közösen létrehoztuk a 67. Eurovíziós Dalfesztivál vizuális arculatát. Az idei év témáját, a United By Music-ot olyan kutatások ihlették, amelyek azt mutatják, hogy az élőzene együttélése során az emberi szívek szinkronizálódnak. Ez a felismerés vezetett a 160 millió szív egyként dobbanó kreatív koncepciójához, amely az Eurovízió egyetemes szellemiségét tükrözi.”

Olena Martynova, a Starlight Creative vezérigazgatója kommentálta:

„A kreativitás és a zene egyaránt képes egyesíteni és inspirálni. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy részesei lehetünk egy ilyen fontos zenei esemény kreatív koncepciójának megalkotásában, amikor minden eddiginél jobban össze kell fognunk egy globális közösségként. A Starlight számára ez egy lehetőség arra, hogy méltón képviselje Ukrajnát a nemzetközi porondon, bemutassa kreatív és zenei képességeit, és olyat alkosson, ami tiszteli az egység erejét.”

About Author

„United By Music” – A 2023-as Eurovíziós Dalfesztivál szlogenje és ami mögötte van
Comments
ESC Hungary

2005 óta kutatjuk az Eurovízió titkát!
Az Eurovíziós Dalfesztivál hírei és a magyarországi rajongók fóruma. (c) ESC Hungary 2005-2024

Lépj velünk kapcsolatba!

info[kukac]eschungary[pont]hu

A hobbi költségein kezd túlmutatni az ESC Hungary üzemeltetése, ezért kérünk téged, hogy az Eurovíziós szezon alatti zavartalan működés érdekében támogass minket!

Bővebben itt!

2005 óta kutatjuk az Eurovízió titkát! Az Eurovíziós Dalfesztivál hírei és a magyarországi rajongók fóruma. (c) ESC Hungary 2005-2024

To Top